Oasele sunt un țesut viu, care se descompune în mod constant și se reface. Dacă rata de defalcare depășește rata de formare, atunci oasele se slăbesc în timp, ducând la osteoporoză. În timp ce genetica contribuie la riscul de osteoporoză, activitatea fizică și nutriția adecvată au un rol preventiv foarte important. Nu este niciodată prea târziu pentru a vă îmbunătăți sănătatea oaselor, indiferent de vârsta.
Conform meteorologilor, România trăiește una dintre cele mai umede și mai reci luni de mai din istoria sa, iar persoanele meteo-sensibile sunt cuprinse de melancolie și adesea cad într-o stare depresivă, aceasta fiind corelată cu vremea mohorâtă de afară. Un număr crescut de persoane sunt afectate de ploaie, mai ales atunci când plouă în mod constant timp de săptămâni, așa cum se întâmplă primăvara aceasta. Pentru a înțelege mai bine cum diferiți indivizi sunt influențati de vreme, oamenii de știință au început să analizeze vremea exterioară, bogată în precipitații, care are consecințe asupra sistemului limbic (centrul emoțional al creierului).
Deși carbohidrații sunt adesea puși într-o lumina negativă în managementul diabetului, este un fapt dovedit stintific acela că organismele umane au nevoie de carbohidrați pentru a supraviețui. Carbohidrații fac parte din cei trei macronutrienți, celelalți doi fiind proteinele și grăsimile, cerute de corpul uman că o sursă principală de energie, oferind combustibilul de care are nevoie pentru a face activitățile zilnice, de la respirație la mers pe jos și până la alergare. După ce primește carbohidrații, corpul îi transformă în zaharuri simple.
Căutați secretul pentru o piele sănătoasă și strălucitoare? Nu trebuie să va uitați mai departe de propria bucătărie. Când vine vorba de obținerea unei străluciri a pielii, alimentele pe care le mâncăm sunt la fel de importante ca și cremele sau loțiunile pe care le utilizăm pe față și pe restul corpului. Totodată, anumite substanțe nutritive se pot dovedi considerabil mai eficiente, comparate cu altele. Antioxidanții sunt esențiali atunci când vine vorba de menținerea unui ten tânăr și strălucitor. Ei tonifiaza și regenerează pielea, împiedicând astfel îmbătrânirea ei prematură.
Dacă aveți hepatită C (VHC), o infecție virală a ficatului, o dietă sănătoasă ar trebui să fie o parte importantă a planului dumneavoastră de tratament. Motivul: O dietă hrănitoare și echilibrată poate ajuta la prevenirea acumulării de grăsimi în ficat (numită "ficat gras" sau steatoză) și o eventuală cicatrizare, ambele putând face hepatită C mai gravă și mai dificil de tratat. În plus, o dietă sănătoasă vă poate împiedica să dezvoltați diabet zaharat sau să va creșteți nivelul zahărului din sânge.
Eliminarea cărnii și a produselor lactate din dieta zilnică este o modalitate de a scădea nivelul colesterolului, deoarece grăsimile săturate care duc la creșterea acestuia provin, în principal, din produse de origine animală. În același timp, o dietă vegetariană vă poate reduce riscul pentru afecțiuni cronice de sănătate, cum ar fi obezitatea, hipertensiunea arterială, bolile cardiace și diabetul zaharat.
Based on the medical packages defined in the framework agreement, both insured and uninsured individuals can benefit from specialty assistance at family doctors, in medical practices, at dentists, and in hospitals. The Government Decision no. 161/2016 for the approval of the service packages and the framework agreement regulating the conditions for provision of medical assistance, medicines and medical devices, within the healthcare social insurance system, became effective on July 1st, 2016.
Condimentele ar trebui să aibă un loc fruntaș în dieta zilnică, deoarece au numeroase beneficii pentru sănătate. Acestea sunt bogate în antioxidanți și compuși antiinflamatorii. Persoanele cu diabet zaharat de tip 2 sunt încurajate să își dezvolte propriile micro-grădini de plante aromatice, în limita spațiului acordat de apartament sau de curte, și să iși extindă rafturile de condimente. Diferite condimente, cum ar fi pătrunjelul, menta și mărarul, sunt printre cele mai aromate plante, dar și printre cele mai benefice pentru sănătate.
Vestea bună este că exercițiile fizice pot avea efecte pozitive atât asupra nivelului zahărului din sânge, cât și asupra durerilor musculo-scheletice. Mai multe tulburări osoase au fost legate de diabet în trecut. Recent, un studiu a constatat că diabetul este corelat cu o probabilitate mai mare de a avea osteoartrită, artrită reumatoidă și osteoporoză. Un studiu publicat în noiembrie 2015 în revista „BMC Tulburări musculo-scheletice” a arătat că persoanele cu diabet au avut mai multe dureri musculo-scheletice și au vizitat mai des medicul pentru acest tip de durere, mai mult decât persoanele fără diabet în decursul unei perioade de 10…
Dacă ați experimentat vreodată o durere bruscă și ascuțită în piept, s-ar putea să fi fost o afecțiune numită sindrom de prindere precordială (PCS). Vestea bună este că, spre deosebire de un atac de cord, nu este dăunător și nu vă pune viața în pericol. Totodata, durerea nu radiază sau "se răspândește" în alte zone ale corpului. Și, din nou, diferit de un atac de cord, PCS nu va produce alte simptome, cum ar fi o stare accentuată de greață, ducând chiar la vărsături.
Pagina 3 din 22
Top