Problemele tiroidiene pot avea consecințe la nivelul intrgului corp, cauzând inclusiv afecțiuni în cadrul sistemului cardiovascular. Persoanele cu hipotiroidism pot avea niveluri ridicate de colesterol LDL ("rău"), ceea ce poate crește riscul bolilor de inimă. Iată ce trebuie să știți despre acest potențial pericol. Ce este colesterolul? Colesterolul este o substanță pe care corpul o folosește pentru a produce hormoni și a construi celule. Ficatul generează tot colesterolul necesar organismului, dar se poate obține colesterol și din alimente cum ar fi carnea și laptele integral.
Gestionarea diabetului de tip 2 necesită o rutină sănătoasă nu doar pe timpul zilei, dar și pe timpul nopții. Dacă aveți diabet de tip 2, probabil că deja știți ce trebuie să faceți în timpul zilei pentru a controla boala, în mod eficient. Dar este posibil să nu acordați prea multă atenție rutinei dumneavoastră pe timp de noapte. Totuși, formarea unor obiceiuri sănătoase pot fi foarte indicate pentru controlul zahărului din sânge.
Potrivit Institutului Național de Statistică, aproximativ 15,7% din populația adultă a avut cel putin un episod depresiv major în 2014. Rezultatele obținute dintr-un sondaj de opinie arată că 50% dintre oameni consideră că depresia majoră ar putea rezulta din faptul că acestia au asteptari prea mari de la viață. Miturile și ignoranța care gravitează in jurul depresiei fac recuperarea mult mai anevoioasă pentru persoanele care suferă de aceasta afecțiune.
Hepatita C este un tip de hepatită sau inflamație a ficatului cauzată de virusul hepatitei C (VHC). Atunci când o persoană contactează hepatita C, poate dura între 2 și 12 săptămâni de la expunere până la apariția oricăror simptome. Între 20 și 30% dintre persoanele infectate cu VHC dezvoltă simptome de hepatită C acută. Însă în multe cazuri de hepatită C acută, persoanele cu VHC nu au simptome. Aproximativ trei sferturi dintre persoanele cu VHC vor dezvolta complicații, inclusiv o infecție cronică.
Când aveți diabet zaharat, este important să vă monitorizati dieta pentru a vă asigura că glicemia și greutatea dumneavoastră rămân controlate. Astfel, alimentatia personala trebuie sa fie formata din alimente cum ar fi proteinele slabe, cerealele integrale, legumele și anumite fructe.
Știați că oasele și dinții sunt, în mare parte, alcătuiți din calciu? De fapt, 99% din cantitatea de calciu a corpului este stocată în aceste părți ale corpului. În plus, calciul funcționează în multe alte moduri pentru a vă ajuta să vă păstrați sanatos. Ce este calciul și de ce aveti nevoie de el? Calciul este un mineral care joacă un rol în multe procese ale corpului, inclusiv coagularea sângelui și eliberarea hormonilor. Calciul are, de asemenea, multiple roluri in unele functii metabolice din organism.
Multe obiceiuri deprinse din managementul diabetului au, de asemenea, beneficii cardiovasculare. Dacă aveți diabet zaharat, este posibil ca foarte multe persoane să va fi spus deja cât de important este să vă controlați nivelul zahărului din sânge și să evitați eventualele complicații ale diabetului, cum ar fi bolile renale, tulburările de vedere, disfuncția nervilor și bolile cardiace.
Vă amintiți visul pe care l-ați avut aseară? Unele persoane își pot aminti secvențe din el doar pentru câteva minute. Altele uită complet visul încă din momentul în care s-au trezit. S-ar putea să vă întrebați: dacă vă amintiți sau nu povestiri imaginative din noaptea anterioară, indică ceva despre calitatea somnului dumneavoastră?
Peste 250 de milioane de persoane suferă de afecțiuni oculare, la nivel mondial, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS). Din aceste cazuri, aproximativ 80% ar fi putut fi evitate sau vindecate. De aceea controalele oftalmologice periodice sunt foarte importante.
Exercițiul 1: Statul intr-un picior Este mai bine să începeți cu un simplu exercițiu de echilibru pentru seniori. Iată cum faceți acest lucru: stați în spatele unui scaun solid (nu unul cu roți) și țineți-va de spatele acestuia. Ridicați piciorul drept și tineti-va echilibrul doar in piciorul stâng. Ramaneti in aceasta poziție cât timp puteți, apoi schimbați piciorul. Scopul este să stați pe un picior fără a vă ține de scaun și să ramaneti in aceasta pozitie până la un minut.
Pagina 4 din 22
Top