Indiferent dacă vă plac ardeii iuți sau nu, iată câteva informații interesante despre ei: aceștia vă pot proteja sistemul vascular de colesterol ridicat, hipertensiune sau alte boli ale inimii. În general dietele sau obiceiurile alimentare ce implică multe alimente pe bază de plante, cum ar fi dieta mediteraneană sau dieta DASH (dietă pentru oprirea hipertensiunii arteriale), au fost confirmate în reducerea riscului aparițiilor bolilor de inimă și a tensiunii arteriale.
Chiar daca plecati intr-o excursie pe durata unui weekend sau zburati catre o aventura internationala, calatoritul cu diabet de tip 2 necesita putina planificare pentru o calatorie sigura si fara griji. Pregatirea in avans va poate ajuta sa va asigurati tot ce aveti nevoie pentru a avea grija de dumneavoastra cat timp sunteti plecat de acasa si pentru a va putea bucura de placerile oferite de excursie.
Căutați secretul pentru o piele sănătoasă si radiantă? Cand vine vorba de a obtine o stralucire a pielii, alimentele pe care le manancati sunt la fel de importante precum cremele sau lotiunile pe care le aplicati pe fata pentru astuparea ridurilor si tonifierea epidermei. Antioxidanții sunt esențiali atunci când vine vorba de menținerea unei straluciri tinere. Ei se luptă cu distrugerea radicalilor liberi care pot provoca o imbatranire prematură a pielii.
Atunci când cineva apropiat dumneavoastra este deprimat, oferirea de asistență pentru a depasi momentul poate fi mai complicata, mai ales dacă nu știți de ce are nevoie persoana de langa dumneavoastra. Aceste sfaturi va oferă o bază pentru modul în care puteți ajuta. Totodata, trebuie sa stiti ca depresia nu se naste intamplator. Persoana afectata de depresie cauzeaza un efect de domino, atingand toate persoanele din jurul ei.
Doar pentru ca este un remediu natural, folosit in mod obisnuit pentru tratarea diabetului, acest lucru nu garanteaza ca este sigur. Iata ce trebuie sa stiti inainte sa incercati orice fel de ulei si care sunt cele mai bune tipuri de luat in considerare. Uleiurile esentiale nu va vor vindeca de diabet, dar adaugarea lor in rutina dumneavoastra de control a diabetului va poate ajuta la o potentiala reducere a stresului si a simpotomelor neuropatiei diabetice.
De la crap la pastrav, de la somon la ton, există o varietate largă de pești disponibili la magazainul local. Studiile sugereaza ca trebuie incluse in dieta doua portii de peste pe saptamana, cum ar fi somonul, macroul, heringul, pastravul, sardinele si tonul albastru. Aceste tipuri de peste pot ajuta la prevenirea bolilor de inima si atacurilor de cord. Dar există si un dezavantaj. Acesti asa-numiti pesti sanatosi pot sa nu fie in totalitate prielnici pentru dumneavoastra.
Sunteti deprimat? Fie ca sunteti un student in mijlocul unui declin major, ati devenit de curand mama si nu va puteti da seama de ce va simtiti asa intristata sau sunteti un pensionar ce plange trecerea in nefiinta a unei persoane iubite, raspunsul la aceasta intrebare nu este unul usor. Insa, un lucru este cert legat de depresie. Este mai mult decat o stare trista, simptomele putand include totul de la pierderea sperantei si oboseala la durere fizica.
Deși bărbații, femeile și adolescenții pot simți aceleași simptome de depresie, boala adesea are diferite simptome pentru fiecare persoana. Spre deosebire de sentimentele obișnuite de tristețe care trec relativ repede, depresia este o boală clinică în care emoțiile negative durează săptămâni sau chiar si mai mult. Este una dintre cele mai frecvente boli mentale, care afecteaza aproximativ 300 de milioane de oameni, potrivit Organizatiei Mondiale a Sanatatii.
Treceți peste planurile scumpe de detoxifiere și urmați aceste cinci reguli simple pentru scăderea în greutate în anul 2018. Adevărul este că pierderea în greutate este dificilă și nu există o soluție rapidă. Dieteticienii și nutriționiștii știu prea bine acest lucru, tinand cont de numarul de persoane consiliate care nu au reusit sa slabeasca. Iată cinci sfaturi de la experți nutritionisti, legate de diferitele moduri de slabire existente pe piata:
Este adevărat că unii oameni câștigă în greutate după ce încetează cu fumatul, dar iată ce nu auziti de obicei: Creșterea în greutate este adesea doar temporară. Aproximativ patru din cinci persoane care renunta la fumat vor castiga cateva kilograme. Ex-fumatorul mediu va câștiga circa 4 până la 10 kg. La polul opus, majoritatea oamenilor vor pierde greutatea în plus la șase luni după renunțare.
Pagina 3 din 6
Top