Cel mai bun moment al zilei pentru exercitiile fizice este cel care vi se pare cel mai convenabil. Exista studii care confirma faptul ca efortul fizic dimineata este benefic, iar altele care confirma faptul ca momentul potrivit este seara. In cele din urma acest lucru depinde de preferintele si stilul de viata al fiecaruia. Cel mai important este sa alegeti un moment al zilei care va face efortul fizic sa devina un obicei ce-l veti respecta cu regularitate.
De la crap la pastrav, de la somon la ton, există o varietate largă de pești disponibili la magazainul local. Studiile sugereaza ca trebuie incluse in dieta doua portii de peste pe saptamana, cum ar fi somonul, macroul, heringul, pastravul, sardinele si tonul albastru. Aceste tipuri de peste pot ajuta la prevenirea bolilor de inima si atacurilor de cord. Dar există si un dezavantaj. Acesti asa-numiti pesti sanatosi pot sa nu fie in totalitate prielnici pentru dumneavoastra.
Sunteti deprimat? Fie ca sunteti un student in mijlocul unui declin major, ati devenit de curand mama si nu va puteti da seama de ce va simtiti asa intristata sau sunteti un pensionar ce plange trecerea in nefiinta a unei persoane iubite, raspunsul la aceasta intrebare nu este unul usor. Insa, un lucru este cert legat de depresie. Este mai mult decat o stare trista, simptomele putand include totul de la pierderea sperantei si oboseala la durere fizica.
Sunt cafeaua si diabetul compatibile? Dar celalalte bauturi cafeinizate? Iata cat de mult este in regula sa consumati si, de asemenea, cele mai bune si cele mai rele bauturi cu continut de cofeina pentru diabetici. Selectarea a ceea ce puteti bea si manca atunci cand aveti diabet de tipul 2 poate fi o provocare. Desigur, sunt alimentele evidente, care sunt eliminate sau limitate in dieta dumneavoastra, cum ar fi dulciurile procesate si alti carbohidrati rafinati, care pot cauza cresterea nivelului de zahar din sange cand sunt consumate in exces.
Administrarea anumitor medicamente poate duce la unele efecte secundare. Mai multe medicamente, inclusiv cele pentru inima, genereaza niveluri ridicate de colesterol. Este o condiție care ridică foarte mult riscul bolilor de inimă. Deși nivelurile ridicate ale colesterolului se datorează adesea geneticii sau unei diete nesănătoase, factorii mai puțin cunoscuți care pot ridica colesterolul pot fi chiar medicamentele pe care le luati pentru alte simptome.
Daca aveti rezistenta la insulină, va poate crește riscul prediabetelor, diabetului de tip 2 și sindromului metabolic. Dar daca efectuati o schimbare de dietă și a stilul de viață puteti sa micsorati aceasta rezistenta. Carbohidrații, respectiv zaharuri și amidonuri regăsite în multe alimente reprezintă sursa principală de energie pentru organismul dumneavoastră. Sistemul dumneavoastra digestiv descompune carbohidrații în glucoză sau zahăr, care este apoi eliberat în sânge.
Sunteti la dieta, dar tot nu slabiti? Aceste 4 sfaturi vă vor pune pe calea spre succes în ceea ce privește pierderea în greutate. Există și alți factori care pot afecta echilibrul fluidelor și, la rândul lor, greutatea. De exemplu, greutatea unei femei va fluctua ușor în funcție de perioada pe care o mai are pana la ciclul menstrual și toată lumea va cântări mai mult în ziua in care a mancat o masă sărată sau două.
Deși bărbații, femeile și adolescenții pot simți aceleași simptome de depresie, boala adesea are diferite simptome pentru fiecare persoana. Spre deosebire de sentimentele obișnuite de tristețe care trec relativ repede, depresia este o boală clinică în care emoțiile negative durează săptămâni sau chiar si mai mult. Este una dintre cele mai frecvente boli mentale, care afecteaza aproximativ 300 de milioane de oameni, potrivit Organizatiei Mondiale a Sanatatii.
De ce este atât de dificil să obțineți un somn bun pe măsură ce îmbătrâniti? Nu dormiti bine? Insomnia legată de vârstă nu este ceva ce trebuie ignorat. Va treziti mai devreme decat o faceati la 20 sau la 30 de ani? Unele persoane nu au o problema in a se trezi dis-de-dimineata, incarcate de energie. Altele, însă, se plâng de oboseală constantă, mai ales dacă durerile sau afecțiunile cronice le împiedică să adoarmă sau le forteaza sa se trezeasca in mijlocul nopții.
Efectuarea sarcinilor zilnice necesare administrarii diabetul de tip 2 pot fi copleșitoare. Iată cum puteți simplifica rutina. Gestionarea diabetului zaharat de tip 2 poate părea o listă fără sfârșit a mesei sănătoase, exerciții fizice, testarea glicemiei și administrarea de medicamente. Dar păstrarea sub control a diabetului nu trebuie să fie copleșitoare. Făcând câțiva pași simpli, puteți contribui la prevenirea sau întârzierea complicațiilor grave legate de diabet, inclusiv leziuni ale nervilor, pierderi de vedere, boli de rinichi și accidente vasculare cerebrale.
Pagina 14 din 22
Top