Activităţi: 1. Reabilitarea auditivă prin proteze auditive implantabile (implant cohlear şi proteze auditive cu ancorare osoasă). Criteriile de eligibilitate:
Activităţi: evaluarea periodică a bolnavilor cu diabet zaharat prin dozarea hemoglobinei glicozilate (HbA1c); asigurarea tratamentului specific bolnavilor cu diabet zaharat: insulină şi ADO; asigurarea testelor de automonitorizare prin farmaciile cu circuit deschis, în vederea automonitorizării persoanelor cu diabet zaharat insulinotrataţi; asigurarea accesului la pompe de insulină şi materiale consumabile pentru acestea pentru cazurile aprobate de coordonatorii centrelor metodologice regionale.
Cardurile de sănătate vor avea valabilitate șapte ani, în loc de cinci ani, potrivit Proiectului de Hotărâre a Guvernului pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul sănătății și pentru prorogarea unor termene. Acesta a fost adoptat recent de Executiv și mai trebuie publicat în Monitorul Oficial pentru a se aplica efectiv. "Termenul de valabilitate a cardului naţional este de 7 ani de la data emiterii. Termenul de valabilitate a cardurilor naționale emise până la data de 31 iulie 2018 este de 7 ani de la data emiterii", scrie în proiect, unde se precizează și că pentru acele carduri…
In perioada 03 – 30 aprilie 2018, Casele de Asigurari de sanatate judetene, organizarea sesiunii de contractare pentru furnizarea de servicii medicale, medicamente, dispozitive medicale si îngrjiri medicale la domiciliu.
Atasat va transmitem comunicatul de presa emis de catre Ordinul Biochimistilor, Biologilor si Chimistilor in Sistemul Sanitar din Romania, emis pe data de 22.02.2018. 
Începand cu anul 2007, persoanele asigurate de pe teritoriul Romaniei pot solicita cardul european de asigurări sociale de sănătate (CEASS), care le dă dreptul la asistenta medicala devenită necesară în timpul şederii temporare pe teritoriul statelor membre UE, Spaţiul Economic European sau Confederaţiei Elveţiene. Prin ședere temporară se înțelege deplasarea unei persoane în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene/SEE/Confederaţia Elveţiană pentru motive turistice, profesionale, familiale sau pentru studii, pentru o perioadă de timp de cel mult 12 luni.
Dosarul electronic de sănătate conține informații medicale relevante privind starea de sănătate a pacientului, informații care au ca obiectiv sprijinirea medicului în activitatea sa de îngrijire a pacientului. Dosarul electronic de sănătate reprezintă o colecţie de informaţii medicale ale pacientului, consolidate la nivel naţional, colectate de la toţi furnizorii de servicii medicale cu care acesta a intrat în contact.
Primul lucru pe care trebuie să îl faceţi este să depuneţi o cerere de înscriere prin transfer la medicul de familie pe lista căruia vreţi să fiţi. În cerere este musai să precizaţi şi numele medicului de la care vreţi să plecaţi. Pentru ca acest transfer să fie posibil este, însă, necesar să treacă cel puţin şase luni de la data la care v-aţi înscris pe listele medicului de familie la care vreţi să renunţaţi.
Pachetul minimal de servicii medicale în asistenţa medicală primară cuprinde următoarele tipuri de servicii medicale:
Asigurarile sociale de sanatate reprezinta principalul sistem de finantare a ocrotirii sanatatii populatiei care asigura accesul la un pachet de servicii de baza, cuprinzand servicii medicale preventive si curative, servicii de ingrijire a sanatatii, medicamente, materiale sanitare si dispozitive medicale. Asiguratii au dreptul la un pachet de servicii de baza, in conformitate cu Legea nr. 95 / 2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Pagina 1 din 2
Top