Cand va doare spatele: Sfaturi pentru a ameliora durerea de artrita psoriazica

După șederea pe perioade lungi de timp, artrita psoriazică poate provoca dureri și rigiditate în articulații.Trebuie gasit un echilibru între mișcare și odihnă ca parte a managementului artritei psoriazice. Dacă trebuie să stați într-o poziție pentru perioade lungi de timp, există pași de management al artritei psoriazice care vă pot ajuta.

Unul dintre simptomele distinctive ale artritei psoriazice este creșterea rigidității după un somn de noapte sau o perioadă prelungită de odihnă. Oamenii pot prezenta rigiditate articulară, durere de șold sau dureri la picioare după ședință.

Regula 30-30:

Dacă vă aflați într-o poziție de 30 de minute, schimbați poziția coloanei vertebrale și a șoldului timp de 30 de secunde în direcția opusă. Dacă stați într-o poziție stătătoare, ridicați-vă cât de înalți puteți, arcați spatele și îndreptați-vă genunchii timp de 30 de secunde la fiecare 30 de minute. Persoanele cu artrită psoriazică să utilizeze un scaun de susținere, împreună cu perne în zona lombară. Totodata, miscarea continua la intervale regulate va ameliora durerea. De exemplu, dacă aveți un telefon lung, utilizați căști sau un difuzor, ridicați-vă și umblați.

Întinderi și mișcări:

Dacă trebuie să stați ore întregi, sunt recomandate următoarele exerciții pentru a reduce durerea și rigiditatea articulațiilor:

  • Rotirea capului: Mutați capul la stânga și apoi la dreapta, ceea ce poate ajuta la prevenirea rigidității coloanei vertebrale.
  • Inclinarea barbiei: În timp ce stați în poziție verticală, vă aplecati bărbia spre baza gâtului fără a vă mișca prea mult capul.
  • Ramuri de umăr: Lipiti-va bratele de corp si apoi rotiți-vă umărul în sus, apoi înapoi și apoi în jos.
  • Cercuri pelvine: În timp ce stați în picioare, mișcați pelvisul spre dreapta și apoi spre stânga.
  • Extensii de spate: Plasați-vă ambele mâini pe partea inferioară a spatelui în timp ce stați în picioare și apoi arcați înapoi pentru a vă simți o extensie a coloanei vertebrale.

Aceste exerciții vă pot ajuta să vă administrați durerea și rigiditatea artritei psoriazice. Sunt recomandate una sau două seturi de 10 până la 15 repetări ale fiecăruia dintre exercițiile de mai sus în timpul pauzelor regulate pe parcursul zilei. Faceți mai mult dacă se simte bine, dar trebuie să faceți exercițiile în zone fără durere, ceea ce înseamnă împingerea mișcării numai în măsura în care puteți, fără a vă simți niciun disconfort. Amintiți-vă că artrita psoriazică poate provoca leziuni permanente ale articulațiilor.

În plus față de gestionarea durerii și rigidității condiției cu activitate fizică, discutați cu medicul dumneavoastră dacă anumite medicamente sunt potrivite pentru dumneavoastră.

vegis.ro

Top