Care sunt sfaturile alimentare ce trebuie ignorate? Dar care sunt cele ce trebuie respectate?

Crearea unei diete bune pentru diabet zaharat începe prin a fi capabili in a diferentia sfaturile bune de sfaturile proaste. Construirea unei diete bune pentru diabet poate fi dificilă. Nu numai că noile restricții privind alimentele pot fi dificil de administrat, dar sfaturile adesea contradictorii pe care le puteți găsi online despre ce fel de aliment este bun pentru diabet și pentru diabet zaharat pot complica lucrurile chiar mai mult.

Această confuzie se termină acum. Am intrebat diferiti dieteticieni înregistrați în toată țara pentru a colecta cele mai bune și cele mai rele sfaturi pe care le pot da si pe care le-au auzit. În acest fel, veți ști exact care constituie cea mai bună dietă pentru diabetul de tip 2.

Principalul nostru sfat este sa vorbiți cu un dietetician înregistrat pentru a va crea un plan de administrare a hranei personalizat, pentru a vă ajuta să vă administrați glicemia pe parcursul zilei, pentru a preveni complicațiile de sănătate și pentru a vă simți bine!

Sfat bun: Umpleți jumătate de farfurie cu legume.

Când vine vorba de gestionarea diabetului, consumul de legume este esențial. Fibrele sunt bune pentru a va reglementa zaharul din sange si pentru a va mentine sanatos mai mult timp.

Sfat prost: Verificați zahărul din sânge odată pe zi.

Când aveți diabet zaharat, verificarea regulată a zahărului din sânge este foarte importantă pentru gestionarea bolilor, în special atunci când introduceți alimente noi în dieta dumneavoastră. Dar ar trebui să vă verificați zahărul din sânge de câteva ori pe zi - nu doar o singură dată. Verificarea glicemiei o dată pe zi vă oferă doar o imagine a zahărului din sânge în acel moment. În schimb, veți dori să vedeți cum nivelurile dvs. sunt afectate de factori cum ar fi alimente, exerciții fizice și chiar stres. Testați-vă nivelul înainte de a mânca sau de a face exercitii fizice și din nou două ore mai târziu. Acest lucru ofera o imagine mai clara a modului in care glicemia dumneavoastra este influentata.

vegis.ro

Sfat prost: Persoanele cu diabet ar trebui să treacă peste micul dejun.

In loc sa sariti peste mese, incercati sa mancati mese echilibrate la fiecare trei pana la cinci ore, sa aveti gustari [sanatoase] la indemana si sa monitorizati regulat nivelul de zahar din sange. Păstrarea acestor gustări în apropiere vă poate ajuta să evitați recurgerea la alimente de tip fast-food sau junk food.

Sfat bun: Sa aveți întotdeauna o gustare la îndemâna.

Asigurați-vă că nu mergeți mai mult de cinci ore în timpul zilei fără a mânca nimic, pentru a ajuta la menținerea nivelului de zahăr din sânge și a nivelului de foame.

Sfat bun: ar trebui să urmăriți ceea ce mâncați.

Jurnalul de produse alimentare este foarte eficient pentru a va ajuta să deveniti mai conștienți de ceea ce mâncati. Deși poate părea de modă veche, încercați să luați o bucată de hârtie și să notati fiecare aliment pe care il consumați într-o zi. Redactarea aportului zilnic, chiar dacă este doar pentru câteva zile, vă va ajuta să vă intelegeti mai bine organismul si să identificati consumul de zahar în fiecare oră. În cazul în care jurnalizarea alimentelor pare copleșitoare, încercați să vă pre-înregistrați mesele în schimb: Puneți-vă deoparte câteva minute în fiecare seară pentru a nota ceea ce veți mânca mâine. Acest lucru vă va ajuta să evitați alimentele în afara planului.

Sfat prost: Persoanele cu diabet ar trebui să evite toate grăsimile.

Grasimea are o reputatie proasta deoarece are mai multe calorii pe gram decat carbohidratii si proteinele. Tipul de grăsime pe care il consumați este mai important decât cantitatea totală pe care o consumați - și ar trebui să vă orientați către surse sănătoase de grăsimi, cum ar fi avocado, nuci, pește și ulei de măsline.

Sfat bun: Nu ar trebui să evitați carbohidrații.

Carbohidrații de înaltă calitate, cum ar fi cerealele integrale, fructele și legumele, sunt adăugiri extraordinare în dieta unei persoane cu diabet. Dar amintiți-vă: Nu toți carbohidrații sunt creați egali. De aceea, concentrați-vă pe carbohidrații complexi, plini de amidon rezistent și fibre pentru controlul cel mai bun al glicemiei, și limitați glucidele simple. Carbohidrații sunt daunatori pentru atleții cu diabet zaharat! In lumea exercitiilor, carbohidratii sunt o parte esentiala a combustibilului pentru pregatire si competitie. In realitate, obtinerea de carbohidrati suficienti in dieta unui atlet poate duce la oboseala.

Sfat prost: Dieta paleo.

O dieta paleo se concentreaza pe alimente cum ar fi carne, fructe de mare, oua, nuci, seminte, fructe, legume si ulei. În timp ce acestea sunt toate alegeri sănătoase în mod moderat, dieta evită boabe de cereale, leguminoase, lactate și cartofi - toate alimentele care pot face parte dintr-o dietă sănătoasă pentru cineva cu diabet zaharat. Persoanele cu diabet zaharat au un risc crescut in a suferi boli cardiovasculare, astfel încât consumul de carbohidrați complexi sub formă de fructe, legume, cereale integrale, fasole și linte este esențial pentru controlul LDL colesterolului rău. Există dovezi conform carora persoanele cu diabet zaharat de tip 2 ar trebui să aiba o dietă pe bază de plante, nu una plină de carne și surse de grăsimi saturate. Includerea cerealelor și a leguminoaselor cu cereale integrale a fost asociată cu un control îmbunătățit al glicemiei atât la persoanele cu diabet, cât și la cele care sunt rezistente la insulină. Beneficiile urmăririi unei diete pe bază de plante variază de la un risc mai scăzut de obezitate, arată cercetările, la un risc redus de boli de inimă - o complicație majoră posibilă a diabetului zaharat.

Sfat bun: Fără zahăr nu înseamnă în mod necesar sănătos.

Cand numaram schimburile de carbohidrati, poate fi tentant sa ajungem la produsele alimentare cu etichete fara zahar. Multe alimente fără zahăr au la fel de multe calorii, carbohidrați și, eventual, mai multe grăsimi decât omologii lor fără zahăr. Tipurile de alimente care vin în mod obișnuit în versiunile fără zahăr nu sunt, în general, cele mai sănătoase opțiuni.

vegis.ro

Top