Tineti o dieta, dar nu slabiti?

Sunteti la dieta, dar tot nu slabiti? Aceste 4 sfaturi vă vor pune pe calea spre succes în ceea ce privește pierderea în greutate. Există și alți factori care pot afecta echilibrul fluidelor și, la rândul lor, greutatea. De exemplu, greutatea unei femei va fluctua ușor în funcție de perioada pe care o mai are pana la ciclul menstrual și toată lumea va cântări mai mult în ziua in care a mancat o masă sărată sau două.

Aceste patru sfaturi vă pot ajuta să obțineți progresul dorit si sa nu mai aveti parte de surprize neplacute:

1. Cunoasteti cand sa va cantariti pentru o masura precisa

Când urmaresc un plan de alimentație sănătoasă și de exerciții fizice, multe persoane definesc succesul prin numărul pe care îl vad pe cantar. Dacă vă urmăriți pierderea în greutate, este bine să vă cântăriți în fiecare zi, dar faceți acest lucru în același timp în fiecare zi și în îmbrăcăminte similară. Acest lucru va limita intensitatea fluctuatiei pe care o vedeți ca urmare a modificărilor în balanța fluidelor. Cu toate acestea, este foarte important să încercați să nu vă concentrați asupra schimbărilor zilnice, ci analizati progresul pe o perioada de o luna. Acest lucru vă va oferi o imagine mai bună a greutatii corporale si ce progrese au fost facute!

2. Urmariti centimetrii in loc de kilograme pentru a vedea rezultatele

Dacă nu vedeți rezultatele pe scara dorită, luați în considerare măsurarea succesului urmărindu-vă măsurătorile: șolduri, talie, coapse etc. Pe măsură ce începeți să faceti mai mult sport și sa aveti o dietă sănătoasă, este comun să vedeți schimbările în măsurătorile taliei înainte de o modificare pe cantar. De asemenea, priviti evolutia hainelor pe corpul dumneavoastra. Este foarte probabil sa fiti nevoita sa achizitionati noi articole vestimentare.

armonianaturii.ro/

3. Nu va temeti sa cereti ajutor daca aveti nevoie de el

Dacă nu sunteți mulțumit de progresele înregistrate după ce ați urmărit greutatea și măsurătorile pentru o lună, ar fi o idee bună să vedeți un dietetician înregistrat local. Cele mai multe companii de asigurări de sănătate vor acoperi câteva vizite la un nutriționist pentru a vă ajuta pe drumul către succesul în scădere în greutate. Veți putea discuta despre modul în care ați făcut-o, iar dieteticianul vă poate sugera ce modificări pot fi de ajutor în timp ce avansati cu dieta. Rețineți că o cantitate sănătoasă de pierdere în greutate este cuprinsă între 0,5 și 2 kilograme pe săptămână. Asigurați-vă că ați stabilit așteptări rezonabile pentru dumneavoastra.

4. Amintiți-va: incet si sigur este cheia succesului

Chiar dacă nu vedeți modificările pe care le sperați imediat, încercați să rețineți că, indiferent de scăderea în greutate, exercitiul fizic și consumul alimentelor sănătoase vă va ajuta să vă simțiți mai bine și va scădea riscul unor efecte negative asupra sănătății, cum ar fi diabetul, atacul de cord și accidentul vascular cerebral. Pierderea in greutate este o provocare, dar daca nu va pierdeti concentrarea asupra obiectivului final, poate oferi numeroase satisfactii!

extractdeplante.ro

vegis.ro

Top