Cum a reusit gestionarea diabetului de tip 2 sa faca o casatorie mai puternica?

Sprijinul este crucial pentru gestionarea diabetului de tip 2. O analiza de specialitate publicată în septembrie 2017  în revista Behavioral Sciences a sugerat faptul că indivizii care s-au simțit sprijiniți de un membru al familiei au făcut alegeri mai sănătoase în dietă, au reușit să-și îmbunătățească medicația, și-au optimizat nivelurile de glucoză din sânge și au înregistrat progrese mai mari în ceea ce privește bunăstarea psihologică.

Dacă vă aflați într-un mediu în care sunteți susținut și încurajat, veti avea o abordare mult mai optimista asupra incercarilor impuse de boala. Interesant este faptul ca membrii familiei, care sunt motivati de experienta celor dragi, cu diabet zaharat, pot fi mai predispusi sa manance mai sanatos.

Patru sfaturi pentru găsirea unei surse de sprijin pentru o mai bună administrare a diabetului de tip 2

Există o mulțime de moduri în care și dumneavoastra puteți beneficia de sprijin, dacă sunteti nevoit sa gestionati diabetul de tip 2. Iată câteva idei:

1. Discutați-l

Dacă partenerul dumneavoastra și alți membrii ai familiei nu sunt obisnuiti cu alimentația sănătoasă, dacă aduc alimente nesănătoase acasă sau dacă vă îngreunează alegerile alimentare, explicati-le importanta nutritiei sanatoase pe care trebuie sa o urmati, subliniind cat de daunatoare poate fi abaterea de la acestea. Nu stii niciodata! Membrii familiei dumneavoastra pot dori să se alăture efortului de a-și îmbunătăți și ei, la randul lor, sănătatea.

2. Fiți atenți la compania dumneavoastra

Având un grup de prieteni care să sprijine alegerile dumneavoastra și să ia, la randul lor, decizii sănătoase, este esențial. Un studiu prezentat în luna august 2013 sugerează că alegerea alimentelor noastre poate influența propria persoana, atat in mode negativ cat si in mod pozitiv. Dacă știți că un prieten iubește burgerii și pizza si nu reusiti sa il convingeti in a face alegeri sanatoase chiar si atunci cand se afla in prezenta dumneavoastra, nu înseamnă că trebuie să-l evitați. Mai degrabă, luați în considerare o activitate care nu se bazeaza pe savurarea unei mese.

3. Extindeți sistemul dumneavoastra de asistență dincolo de casă

Găsiți un grup de asistență pentru persoanele cu diabet zaharat, scădere în greutate sau consum emoțional, pentru a construi camaraderie cu alte persoane care se confruntă cu aceleași provocări ca și dumneavoastră. Pentru a vă îmbogăți exercițiul și pentru a rămâne motivați, puteți căuta și un grup de dans sau de fitness.

4. Cereți ajutor atunci când aveți nevoie de el

Un consilier în domeniul sănătății mentale sau un terapeut poate fi un instrument excelent pentru gestionarea diabetului. El sau ea poate ajuta la descoperirea motivelor pe care le suprimați, la combaterea obstacolelor pe care le intalniti in incercarile de a face alegeri sănătoase și vă pot oferi sprijin in a face față mai bine stresului și anxietății.

Top