4 lucruri pe care le puteti face pentru a fi o persoana mai fericita

Exista numeroase elemente care pot contribui la un stil de viață sănătos, pe langa o dieta adecvata și exerciții fizice. Găsirea fericirii în viața de zi cu zi poate avea un impact pozitiv asupra sănătății dumneavoastră. Potrivit unui studiu publicat in iunie 2017, fericirea are un efect pozitiv în scăderea nivelurilor de cortizol, hormonul de stres care este legat de condițiile de sănătate cum ar fi diabetul de tip 2, hipertensiunea arterială și bolile autoimune. Dar dacă nu simțiți că sunteți fericit zilnic, ce se poate face pentru a schimba acest lucru?

Fericirea personală se poate realiza prin meditație. Meditația ajută, pentru că vă oferă timp pentru a reflecta, a aduce pacea interioară și a face o evaluare reală a locului în care vă aflați în viața dumneavoastra și unde puteți merge. Intr-adevar, un studiu realizat de cercetatorii americani arata ca meditatia poate ajuta la reducerea stresului si la ameliorarea simptomelor de anxietate si depresie, care sunt legate de nenumarate conditii de sanatate.

1. Aveti grija ca primul gand al zilei sa fie fericit

Când va uitati în fiecare dimineață in oglindă și va ganditi la toate lucrurile pe care vreti să le schimbati, dispuneti de un numar considerabil de optiuni din care puteti alege. Luati-va angajamentul de a va gândi in mod diferit despre dumneavoastra și despre ce va face fericit. Este recomandat să ascultati muzică pentru a începe dimineața in mod energic, în loc să va uitati la televizor. Creați o listă de obiective pozitive, pentru a vă ajuta să vă imbunatatiti starea de spirit și să vă detasati de probleme. Dacă aveți câteva minute, stați liniștit si relaxat și meditați în timp ce ascultați o melodie calmanta. Astfel, va puteti maximiza sansele de a va incepe ziua intr-un mod tonic, lipsit de griji.

calivita.tuningland.ro

2. Alungati mentalitatea negativă

Trebuie sa stiti ca puteti sa imbatraniti prematur de la gandurile negative legate de dumneavoastra sau despre tot ceea ce va inconjoara. In acest caz, este recomandata o tehnica simpla si totodata eficienta pentru a combate cu succes aceasta problema. Puteti purta o bandă de cauciuc pe încheietura mâinii și ori de câte ori va vin gânduri negative despre dumneavoastra sau despre altă persoană, trageți de banda de cauciuc de pe braț. Acest lucru vă va ajuta în mod literal să va "scoateți" din gândurile negative si sa aveti o perspectiva mult mai optimista. Studiile au demonstrat ca privarea de ganduri negative poate duce la o viata lunga si linistita.

3. Eliberați-vă copilul interior

Ori de câte ori vă simțiți stresat în legătură cu responsabilitățile și datoriile dumneavoastra, deconectați-vă de la lume, închideți computerul și telefonul și contactati copilul interior. Atunci când devenim mai copii, ne dezvoltăm capacitatea de curiozitate și creativitate. Se recomandă să luați o pauză de visat cu ochii deschisi, în timpul zilei, în care sunteti doar dumneavoastra si petreceți cinci până la zece minute gândindu-vă la o experienta pe care ati vrea sa o incercati sau o un hobby care va pasioneaza, inca de mic copil. Această energie transmisa din copilarie va aduce o perspectivă mult mai pozitivă și eliberează tensiunea acumulata in interiorul dumneavoastra. In acest fel, va veti accentua o stare de bine si veti avea o motivatie mai puternica pentru a depasi orice obstacole care se ivesc.

calivita.tuningland.ro

4. Dormiți pentru a vă recalibra mintea

Somnul este esențial pentru o sănătate optimă, dar oamenii uită de multe ori că este și o practică spirituală care aduce beneficii psihice și emoționale. Pentru a vă ajuta să obțineți o noapte liniștită de somn, este recomandat să utilizați această tehnică simplă de respirație: Așezați-vă direct pe pat și inspirați folosind o respirație U (inspirati pe nas si expirati pe gura). Continuați acest ciclu de respirație timp de un minut. Dupa acest ciclu, veti putea avea parte de un somn linistit si odihnitor.

vegis.ro

Top