Cele mai bune fructe pentru o dieta prietenoasa cu diabetul

Când căutați un tratament favorabil diabetului, care să vă poată ajuta să vă păstrați glicemia într-un interval optim, nu căutați mai departe de sertarul de fructe al frigiderului dumneavoastra sau coșul de fructe de pe masa din bucătărie. Noțiunea că fructele nu sunt sigure atunci când trebuie să vă urmăriți A1C este un mit popular care a fost contrazis de mai multe ori. Într-adevăr, conform American Diabetes Association (ADA), multe tipuri de fructe sunt încărcate cu vitamine și minerale bune, precum și fibre, un nutrient puternic care poate ajuta la reglarea nivelului zahărului din sânge și la scăderea riscului de a dezvolta diabet zaharat de tip 2.

Fibrele, care se găsesc și în unele dintre cele mai bune legume pentru diabet, precum și in cereale integrale, pot aduce numeroase beneficii pentru sănătatea dumneavoastra deoarece provoaca sentimente de satietate, reducând poftele nesănătoase și supraalimentarea, arată cercetările. Menținerea unei greutăți sănătoase poate crește sensibilitatea la insulină și poate ajuta în gestionarea diabetului.

Deci, cum alegem cele mai bune fructe pentru diabet? În timp ce unele forme de fructe, cum ar fi sucul de fructe, pot fi daunatoare pentru diabet, fructe întregi cum ar fi fructe de padure, citrice, caise și da, chiar mere, pot fi benefice . Dar, la fel ca în cazul oricăror alimente din dieta dumneavoastră cu diabet zaharat, trebuie să fiti vigilent în ceea ce privește numarul carbohidraților și cantitatea de mancare pe care o consumati. Dimensiunea porțiilor este cheia!

Consumați fructe intregi și evitați siropurile sau fructele prelucrate cu adaos de zahăr, care au tendința de a spori zahărul din sânge. Când aveți diabet zaharat, acești pași vă vor ajuta să vă mențineți glicemia într-un interval sănătos, reducând astfel riscul de apariție a anumitor complicații ale diabetului zaharat, inclusiv retinopatie diabetică sau leziuni ale nervilor; boală de rinichi; probleme de vedere precum glaucomul sau cataracta; și boli grave care pun în pericol viața, cum ar fi bolile de inimă și accidentul vascular cerebral.

Fructele de padure, antioxidanți care luptă împotriva bolilor

Indiferent dacă vă plac afinele, agrisele sau orice alt tip de fructe de pădure, cel mai important este sa le savurati, dar cu masura. Fructele de padure sunt un aliment recomandat pentru diabetici deoarece sunt pline cu antioxidanti, vitamine si fibre. Trei sferturi dintr-o ceașcă cu afine proaspete are 62 de calorii și 16 grame de carbohidrați. Daca nu sunteti cel mai mare fan al gustului fructelor de padure, încercați fructe de padure într-un parfait, alternând straturi de fructe cu iaurt simplu fără grăsimi. Astfel, veti face un desert grozav sau un mic dejun potrivit pentru diabet.

Cireșele ajută la combaterea inflamațiilor

Cireșele sunt o alegere excelenta la o dietă favorabilă diabetului. O ceașcă are 78 de calorii și 19 g de carbohidrați și poate fi deosebit de bună în combaterea inflamației. Cireșele de cultură sunt, de asemenea, pline cu antioxidanți, care pot ajuta la combaterea bolilor de inimă. Aceste fructe pot fi achiziționate proaspete, conservate, congelate sau uscate. Dar, din moment ce multe fructe conservate și uscate conțin zahăr adăugat, care pot creste nivelul zahărului din sânge, asigurați-vă că verificați etichetele ambalajului inainte de consumare.

Piersicile sunt excelente pentru metabolism

Piersicile pot fi, de asemenea, incluse în dieta dumneavoastra favorabilă diabetului. Piersicile conțin vitaminele A și C, potasiu și fibre și sunt delicioase pe cont propriu sau într-un ceai cu gheață pentru o aroma fructată.

Caise pentru o mușcătura bogată în fibre

Caisele sunt o bază dulce de fructe de vară și un plus minunat pentru planul de masă pentru diabet. O caisa are doar 17 calorii și 4 g de carbohidrați. Patru caise proaspete reprezintă o porție și oferă peste 50% din necesarul zilnic de vitamina A. Aceste bijuterii de fructe sunt, de asemenea, o sursă bogata de fibre.

Mere pentru o gustare rapidă și bogată în fibre

Un măr pe zi ar putea să-l țină pe doctor departe. Aruncați unul în geantă sau în pungă dacă sunteți în mișcare; un măr mic este o alegere excelentă de fruct, cu doar 77 de calorii și 21 de carbohidrați. Merele sunt, de asemenea, încărcate cu fibre și sunt o sursă bună de vitamina C. Nu aruncati coaja merelor. Pielea este partea cea mai nutritivă, plină de antioxidanți.

Portocale sunt o sursă de vitamina C suculentă și răcoritoare

O portocala reprezinta toată vitamina C de care aveti nevoie într-o zi. Această variantă vine cu doar 15 g de carbohidrați și 62 de calorii. Portocalele conțin, de asemenea, folat și potasiu, care pot ajuta la normalizarea tensiunii arteriale. Și în timp ce vă bucurați de acest tratament suculent, nu uitați ca alte citrice, cum ar fi grapefruitul, sunt, de asemenea, alegeri grozave.

Pere pentru vitamina K și fibră

Deoarece perele sunt o sursă excelentă de fibre și o sursă bună de vitamina K, ele fac un plus înțelept in planul de masă pentru diabet. În plus, spre deosebire de cele mai multe fructe, ele se îmbunătățesc, de fapt, în textură și aromă după ce au fost achizitionate sau culese. Păstrați perele la temperatura camerei până când acestea sunt coapte și perfecte pentru a le mânca (pot fi apoi depozitate în frigider).

Kiwi pentru potasiu, fibre și vitamina C

Deliciosul kiwi este o sursă bună de potasiu, fibre și vitamina C. Un kiwi mare are aproximativ 56 de calorii și 13 g de carbohidrați, deci este un supliment inteligent pentru dieta dumneavoastra prietenoasă cu diabetul. Kiwi este disponibil la magazin pe tot parcursul anului și poate fi depozitat în frigider până la trei săptămâni.

Recomandam ca inainte de a incepe adaugarea fructelor in dieta zilnica, sa vorbiti cu medicul dumneavoastra diabetolog! Toate informatiile prezentate anterior au caracter informativ.

Top